registratie pagine gebruiken voor leden toe te voe

12 years 1 month ago #191020 by cindel
hallo,

ik ben bezig een nieuwe site te maken voor iemand. degenen die het eerst deed heeft voor hun een menu item gemaakt zodat hun zelf de leden kunnen toevoege. dus niet door middel van zelf registratie maar door het bestuur van deze vereniging. alleen lukt het me niet om hier een menu item van te maken. kan iemand mij uitleggen hoe je dit doet.

dus ik wil een menuitem die naar een registratiepagina gaat als het bestuur al heeft ingelogd.dit moet op deze manier omdat er eerst betaald moet worden voor lidmaatschap doormiddel van een schriftelijke aanvraag.

ik krijg steeds de melding dat ik al ben ingelogd en dat moet dus gewoon een lege registratie pagina te voorschijn komen
The topic has been locked.
12 years 1 month ago #191026 by RobertvanderHulst
Replied by RobertvanderHulst on topic Re: registratie pagine gebruiken voor leden toe te voe
Cindel,
Je kunt ook overwegen om mensen zichzelf te laten aanmelden, en de aanmelding goed te laten keuren door een bestuurslid.
Dat lijkt me veel eenvoudiger als ik eerlijk ben

Robert
The topic has been locked.
12 years 1 month ago - 12 years 1 month ago #191028 by cindel
ik weet het maar hun willen dat niet op die manier. het moet zo als op de oude site van hun.

er moet vanalles ingevul worden zoals betaal datum rekeningnummer enzovoorts
The topic has been locked.
12 years 1 month ago #191035 by lout
Cindel,

is het gebruik maken van CBSubs niet juist iets wat je hier zou kunnen toepassen?

Groeten,

Lout
The topic has been locked.
12 years 1 month ago #191037 by cindel
nee is een betaald iets . het moet kunnen op de oude versie van joomla (1.0) is het ook zo ik kan alleen niet achterhalen hoe hij het heeft gedaan. kan alleen zien dat het externe link is
The topic has been locked.
12 years 1 month ago #191040 by lout
Cindel,

ik snap dat men die functionaliteit wil. Ik weet niet hoe dat zou moeten terwijl je zelf ingelogd bent.

De functionaliteit van CBSubs voorziet juist in het betalen en toegang geven, dit is een greep van wat het kan:
  • Sell your content
  • Paid subscription levels
  • Sell products and services
  • Collect donations
  • Promotional coupons
  • Automated marketing
  • World-wide tax handling
  • CBSubs is a CB plugin

Daarnaast integreert het zonder problemen met CB.

Misschien toch iets om naar te kijken ipv het zelf te moeten bouwen.

Groeten,

Lout
The topic has been locked.
Moderators: beatnantloutkrileonRobertvanderHulst
Time to create page: 0.222 seconds

Facebook Twitter LinkedIn