Indonesian Language Plugin

10 years 5 months ago #84477 by deni_hanca
Hello.. I have completed the Indonesian Language Plugin for CB 1.2 RC 4 last year (around Dec 31st). I've sent it to Nant via email the year after (Jan 1st). I'm not sure wether i should wait for Nant to announce it's availability, or should i just attach it in this forum.

Anyway, after waiting for a few days, i come to a conclusion that I need to make the announcement myself:) .

Jadi gitu temen2 dari Indonesia, ini plugin buat b.indonesia, tinggal didonlot trus diinstal dari CB. Silakan tanya2 di topik ini kalo ada yang mau ditanyain. Ato mau ganti-ganti gaya bahasanya juga boleh, bebas-bebas aja koq. Aku bantu selagi bisa. Hidup Persib!!:laugh:

Wadya Balad Lises Unpad di www.lises-unpad.com
10 years 5 months ago #84478 by deni_hanca
pengumumannya aja heboh, tapi filenya lupa diaplot! bego gue ah :P

Attachment CB_1_2_Indonesian_lang_plugin.zip not found


Wadya Balad Lises Unpad di www.lises-unpad.com
Attachments:
10 years 5 months ago #85843 by bagusrahmat
Boss, aku udah install lewat FTP tapi kok bahasanya masih bahasa londo yah,...?
Hidup PERSIB juga
10 years 5 months ago #85846 by bagusrahmat
He he he, udah bisa ding,...
Harusnya di upload lewat plug in manager yah, he he,..
Maafkan,..
:lol:
Moderators: beatnantkrileon
Time to create page: 0.369 seconds
Facebook Twitter Google LinkedIn